Sunday, September 19, 2010

~Oh Mama.. Saya Mahu Kahwin....~

Merujuk seperti tajuk di atas... yerr.. saya mahu kahwin... kahwin dengan siapa..?? dengan lelaki yang saya sangat-sangat CINTA....

Mari cerita daripada awal..

Saya sudah bertunang dengan tunang saya...( jika dalam blog hidayahishak.blogspot.com dia lebih dikenali sebagai En.3huruf) pada 13 June 2010..selepas ke dua-dua family berbincang.. kami dah menetapkan tarikh...

29/1/2011 - Nikah (insyaallah lepas asar)
30/1/2011 - Bersanding
6/2/2010 - Bertandang

Pada mulanya.. dalam masa sekarang ni.. aku masih relax... dalam hati selalu cakap... "Takpe..lama lagi.." tapi bila aku dok search blog-blog kat internet.. mak aiii.. baru aku sedar... ramai rupanya yang akan kahwin lebih lambat daripada aku... tapi mereka dah buat preparation lebih daripada aku...

Lepas tu aku cepat-cepat minta pendapat kawan-kawan..

"Aku yang lambat or diorg yang cepat...??"

dan jawapan sngat mengecewakan aku... semua menjawab..

"KAU YANG LAMBAT!"

Apa lagiii..waktu tu aku di ofis... kelam kabut aku capai pen & kertas.. terus buat list! Giler poyo kannn..

& lagi satu.. aku tgk trend sekarang.. semua org buat blog perjalan persediaan perkahwinan mereka.. So.. aku x nak ketinggalan okeyhhh...

Even aku x kreatif... aku tak kira.. aku nak jugak buat.. at least nanti anak aku boleh baca.. la la la...

No comments: